مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه در جهت تحقق چشم انداز و اهداف استراتژیک پژوهشکده، به پشتوانه توانمندی های علمی پژوهشی همچون نیروی انسانی متخصص، تجهیزات تخصصی و پیشرفته آزمایشگاهی، ارتباطی پویا و دوطرفه بین پژوهشکده و مراکز علمی و صنعتی ایجاد نماید. به گونه ای که این ارتباط بتواند از طریق تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و پروراندن واحدهای تحقیق و توسعه و دانش بنیان به ارتقای سطح کیفی و فناوری فرآیندها و محصولات بیانجامد.

5

دی

همزمان با برگزاری نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری صورت گرفت؛ فروش دانش فنی تولید دو دستگاه صنایع غذایی توسط مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

همزمان با برگزاری نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری صورت گرفت؛

فروش دانش فنی تولید دو دستگاه صنایع غذایی توسط مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

 

17

آذر

تقدیر از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی به عنوان مرکز تحقیقاتی برتر

در اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی صورت گرفت؛

تقدیر از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی به عنوان مرکز تحقیقاتی برتر