مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه در جهت تحقق چشم انداز و اهداف استراتژیک پژوهشکده، به پشتوانه توانمندی های علمی پژوهشی همچون نیروی انسانی متخصص، تجهیزات تخصصی و پیشرفته آزمایشگاهی، ارتباطی پویا و دوطرفه بین پژوهشکده و مراکز علمی و صنعتی ایجاد نماید. به گونه ای که این ارتباط بتواند از طریق تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و پروراندن واحدهای تحقیق و توسعه و دانش بنیان به ارتقای سطح کیفی و فناوری فرآیندها و محصولات بیانجامد.

10

بهمن

برگزاری کارگاه آموزشی کاربردی ارزیابی حسی موادغذایی

کارگاه آموزشی کاربردی ارزیابی حسی موادغذایی  به مدت یک روز در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار می شود.

27

آذر

امضای ۴ قرارداد واگذاری دانش فنی در اختتامیه هجدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری

امضای ۴ قرارداد واگذاری دانش فنی در اختتامیه هجدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری

در اختتامیه هجدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ۴ قرار داد واگذاری دانش فنی به بخش خصوصی، به ارزش ۴ میلیارد ریال امضا کرد.

23

آذر

گزارش تصویری حضور موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار

گزارش تصویری حضور موسسه پژوشی علوم و صنایع غذایی در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار