روابط عمومی فعالیتی ممتد و طرح ریزی شده در جهت جلب مشارکت و تفاهم افراد و سازمان های ذی نفع، از طریق ایجاد حس اشتراک میان مخاطبان است. این نهاد که بخشی از مدیریت به شمار می رود آیینه تمام نمای سازمان به شمار می رود. بنابر بیانیه اخیر انجمن روابط عمومی آمریکا بالاترین ارزش روابط عمومی، پیش بینی مسائل و شکل بخشیدن به رویدادهای آینده است نه در روایتگری و گزارش آنچه اتفاق می افتد یا مقابله با آنچه که پیش می آید.

23

آذر

گزارش تصویری حضور موسسه پژوشی علوم و صنایع غذایی در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار

گزارش تصویری حضور موسسه پژوشی علوم و صنایع غذایی در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار

22

آذر

بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از غرفه موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از غرفه موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

 

22

آذر

دستگاه پاستوریزاتور غیر حرارتی با فرآیند فشار بالا رونمایی شد

توسط  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و برای نخستین بار در کشور؛ دستگاه پاستوریزاتور غیر حرارتی با فرآیند فشار بالا رونمایی شد