روابط عمومی فعالیتی ممتد و طرح ریزی شده در جهت جلب مشارکت و تفاهم افراد و سازمان های ذی نفع، از طریق ایجاد حس اشتراک میان مخاطبان است. این نهاد که بخشی از مدیریت به شمار می رود آیینه تمام نمای سازمان به شمار می رود. بنابر بیانیه اخیر انجمن روابط عمومی آمریکا بالاترین ارزش روابط عمومی، پیش بینی مسائل و شکل بخشیدن به رویدادهای آینده است نه در روایتگری و گزارش آنچه اتفاق می افتد یا مقابله با آنچه که پیش می آید.

5

دی

همزمان با برگزاری نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری صورت گرفت؛ فروش دانش فنی تولید دو دستگاه صنایع غذایی توسط مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

همزمان با برگزاری نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری صورت گرفت؛

فروش دانش فنی تولید دو دستگاه صنایع غذایی توسط مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

 

5

دی

حضور مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در نمایشگاه معرفی دانشگاه های ایران در عراق

حضور مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در نمایشگاه معرفی دانشگاه های ایران در عراق

26

آذر

موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با دانشگاه فنی دانمارک ( DTU) قرارداد پژوهشی امضا کرد

موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با دانشگاه فنی دانمارک ( DTU) قرارداد پژوهشی امضا کرد.