روابط عمومی فعالیتی ممتد و طرح ریزی شده در جهت جلب مشارکت و تفاهم افراد و سازمان های ذی نفع، از طریق ایجاد حس اشتراک میان مخاطبان است. این نهاد که بخشی از مدیریت به شمار می رود آیینه تمام نمای سازمان به شمار می رود. بنابر بیانیه اخیر انجمن روابط عمومی آمریکا بالاترین ارزش روابط عمومی، پیش بینی مسائل و شکل بخشیدن به رویدادهای آینده است نه در روایتگری و گزارش آنچه اتفاق می افتد یا مقابله با آنچه که پیش می آید.

13

تیر

بازدید دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

بازدید دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

4

تیر

کارگاه آموزشی نگارش مقالات تخصصی به زبان لاتین برگزار شد

 کارگاه آموزشی «شیوه تحقیق و نگارش مقالات تخصصی و آماده سازی برای نشردر مجلات لاتین »(ISI) در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار شد.

29

خرداد

نوآوردگاه مکمل های غذایی و گیاهی در مشهد برگزار می شود

رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی خبر داد: برای اولین بار در صنعت غذای کشور، نوآوردگاه مکمل های غذایی و گیاهی در مشهد برگزار می شود.