روابط عمومی فعالیتی ممتد و طرح ریزی شده در جهت جلب مشارکت و تفاهم افراد و سازمان های ذی نفع، از طریق ایجاد حس اشتراک میان مخاطبان است. این نهاد که بخشی از مدیریت به شمار می رود آیینه تمام نمای سازمان به شمار می رود. بنابر بیانیه اخیر انجمن روابط عمومی آمریکا بالاترین ارزش روابط عمومی، پیش بینی مسائل و شکل بخشیدن به رویدادهای آینده است نه در روایتگری و گزارش آنچه اتفاق می افتد یا مقابله با آنچه که پیش می آید.

1

آبان

جلسه معارفه دانشجویان دکتری جدید الورود برگزار شد

در مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی؛

جلسه معارفه دانشجویان دکتری جدید الورود برگزار شد

14

مهر

مدیر کارآفرینی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در اجلاس چهره های ماندگار تقدیر شد

مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در نشست سالیانه منتخبین چهره های ماندگار مدیریت ایران تقدیر شد.

7

مهر

بازدید از آسایشگاه جانبازان قطع نخاع

بازدید از آسایشگاه جانبازان قطع نخاع