روابط عمومی فعالیتی ممتد و طرح ریزی شده در جهت جلب مشارکت و تفاهم افراد و سازمان های ذی نفع، از طریق ایجاد حس اشتراک میان مخاطبان است. این نهاد که بخشی از مدیریت به شمار می رود آیینه تمام نمای سازمان به شمار می رود. بنابر بیانیه اخیر انجمن روابط عمومی آمریکا بالاترین ارزش روابط عمومی، پیش بینی مسائل و شکل بخشیدن به رویدادهای آینده است نه در روایتگری و گزارش آنچه اتفاق می افتد یا مقابله با آنچه که پیش می آید.

1

خرداد

استانداردسازی مواد غذایی با هدف توسعه صادرات باید مورد توجه قرار گیرد

استاندار خراسان رضوی:

 استانداردسازی مواد غذایی با هدف توسعه  صادرات باید مورد توجه قرار گیرد.

30

اردیبهشت

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی وزارت علوم برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد.

22

اردیبهشت

انعقاد قرارداد پژوهشی با دانشگاه علم و صنعت الکساندر تسالونیکی یونان در زمینه هیدروکلوئیدها

در راستای گسترش همکاری های علمی بین المللی، موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با دانشگاه علم و صنعت الکساندر تسالونیکی یونان تفاهم نامه همکاری های علمی و همچنین قرارداد پژوهشی در زمینه هیدروکلوییدها امضا کرد.